منتديات أصلاح الغيط الكبير
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم فى موقع ومنتديات سالم العرباوى، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم فى موقع ومنتديات سالم العرباوى، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أصلاح الغيط الكبير على مدار الزمن

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل
يعلن مركز فرى مان بلاصلاح عن خدمة توصيل الانترنت للمنزل والمحلات وعلى من يرغب الاشتراك على مستاوى الاصلاح والقرى المجاوره خدمات 24ساعة للاستعلام الاصلاح الغيط الكيبر مهندس/سالم العرباوى تليفون 01008276182
سالم العرباوى(مطلوب مشرفين لجميع الاقسام )

قـــوانـــين التعامل داخل قسم حلال مشاكل الحب

كاتب الموضوعرسالة
v.i.p
صاحب الموقع
صاحب الموقع
v.i.p

قـــوانـــين التعامل داخل قسم حلال مشاكل الحب Empty
مُساهمةموضوع: قـــوانـــين التعامل داخل قسم حلال مشاكل الحب   قـــوانـــين التعامل داخل قسم حلال مشاكل الحب I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 14, 2011 6:17 pm

طبعا احنا مش صغيرين على اننا نتعامل مع بعض بالقوانين بس علشان اكترتكم دماغة ماشية عكس فالقوانين دى انا هكتبها تانى ومن جديد علشان تقدروا تفهمو الدنيا ماشيا ازاى
لان بجد انا جبت اخرى معاكم وحاسة انى بتعامل مع اطفال وطبعا انت كبار ومينفعش انى افضل ادخل احذر كل واحد وانبة على غلطة كمان مش كل شوية حد يطرد بسبب سوء فهم الاعضاء لبعضهم لان بعد كداا انا مش هقول حاجة كل واحد لما يلاقى نفسة مطرود ميقولش لية

1.ابل ماتكتب موضوع وتتعب نفسك تدخل تشوفة موجود ابل كدا ولا معمول بصيغة تانية ولا اية (علشان ميتمسحش او يتكتبلك مكرر) لان اى موضوع هلاقى مكرر همسحة.

2.المتابعة فى اى توبيك انت عملتة او موضوع لحد نهاية ومناقشةالاعضاء فى الحدود طبعا.

3.الموضوع الى هلاقى صاحبة مردش فى اكتر من تلات ايام ميسئلنيش التوبيك راح فين ولو ناوى تغيب ولا حاجة تقدر تسيب عذرك علشان التوبيك ميتقلبش شات.

4.طبعا الاستاذة الى بيخرجو عن التوبيكات ويعدوا يهزروا مع بعض دة ممنوع نهائى لو حصل المشاركة هتتمسح علشان بس محدش يزعل وتتعب نفسك.

5.ممنوع كتابتة الايلات او ارقام التليفونات او الكلام بألغاز عندك حاجة اسمها رسايل خاصة تقدر تعمل فيها كل الى يريحك.

6.الاعضاء الى بتنزل كذا توبيك فىفنس اليوم دة ياريت نقلل منة وخلى كل يومين على الاقل
بحيث ان باقى اصدقائك يقدروا ينزلو ونتابعهم وانت تتابع توبيكاتك الحكاية مش كوبى وبيست بس .

7.طبعا ممنوع العنصرية فى الردود والتحيز فى الكلام انت بتدخل تقول رئيك بمنتهى الاحترام والادب من غير طبعا استفزاز لصاحب التوبيك

8.لو التوبيك مش عاجب سيتك بلاش تقولة كلمة مش لذيذة واخرج بكل هدوء لان الكلام بحجيب مشاكل .

9.طبعا احنا معرضين لاختلاف الرأى مع بعض لان كل دماغ غير التانية فطبعا العضو الى قبلك مش مطلوب منة انة ياخد كلامك ويقول امين مكن يتناقش معاك وانت كمان ياريت المناقشة تكون واضحة وبكل ادب ومن غير فلسفة .

القانون الاخير والاهم طبعا والى خلانى اعمل توبيك فى الكلام دة هو
10. اى حد مش عجبة حاجة ياريت يخرج بكل ادب اولو انت مديق من العضو دة فى انا مشرفة اقسم اقدر احل معاك المشكلة لو انا مش عملت حاجة عندك الادارة كلها ممكن تتصرف مع وتعمل الى يرضيك
انما طريقة سورى البلطجيبة دى مش هنا احنا فى قسم محترم وفى بنات وفى الفاظ مينفعش تتقال ولا ينفع تتخانق وتبلطج حتى علشان منظرك انت وشكلك يكون ادام الناس محترم لحد النهاية وتقدر تاخد حقك ومتقوليش نرفذنى الى غلط بيتعقب واسهل طريقة هى الطرد ونريحك منة خالص انما قصة الند بالند دى مش هنا دى برة فى لشارع .

انا قولت الى عندى وكلامى كلة واضح والى مش عجبة اى قانون يعتبر نفسة مدخلش القسم </A>عندى
انا اتكلمت مليون مرة معاكم بكل احترام انما واضح ان فى ناس حبة تتعامل بطريقة تانية
ومعتدقش اننا نحب المعاملة دى احنا جاين نفك عن نفسنا ونتسلى مع بعض مش كل يوم التانى الاقى مشكلة وخناق

طبعا انا هسبلكم التوبيك علشان تقروا وتعملة بكل قانون فية منعا لطرد اى عضو
https://elislah.123.st

قـــوانـــين التعامل داخل قسم حلال مشاكل الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لماذا يفشل الحب الاول..؟؟
»  هل يمكن ان تنسي الحب الاول ...؟